Alla inlägg under oktober 2015

Av Hannes Müller - 23 oktober 2015 13:22

Trodde inte att den här bloggen fanns kvar än mindre hade läsare. Det gick att logga in och skriva och jag ser mot min förmodan att jag fortfarande har läsare på statistiken, uppemot 5 om dagen trots att jag inte skrivit något på vad känns som evigheter. Det kan ju vara så att en blog försvinner om det dels inte skrivs något på den och dels inte finns några läsare. Så ett stort och hjärtligt tack!


Har gått och tänkt sista tiden att det vore ju ändå trevligt att skriva något då och då. Mycket går runt i mitt huvud och faktiskt en hel del jobbigt. Annars är allt bra. :-)


I låten som jag tänker lägga in har jag alltid identifierat mig med denne mr Jones. I fredags fick jag en oemotståndlig lust att lyssna på den och läste då om den. Upptäckte att jag gjort fel hela livet och att denne Jones blivit synomt med att vara självmordsbenägen - vilket jag minst av allt är eller varit.

Ovido - Quiz & Flashcards